14 Mayıs 2013 Salı

Gelecekteki Sevgiliye Not! :)

   Sormuyor değilim kendime? Acaba benim masal kahramanın şu an kiminle, nerede, mutlu mu? Yoksa onu üzüyorlar mı? Hala birbirimize kavuşmadığımıza göre o da üzülüyordur şimdi. Benim masalımı, başkasına yaşatıyordur, başkaları kıymetini bilmiyordur onun.

   Çapkın mıdır acaba? Çok çektirip kızlara, başına bela da beni mi alacak acaba
J Ya da uysal mı? Beni sabah mahmurluğu halimle de sever mi acaba? Kokoreç yediğimi duysa tiksinir mi, bide o var. Şu an gözleri fıldır fıldır geziyor, bana gelince neler olacağını biliyor mudur acaba? Kıskançlık krizi mi dersin, çikolata krizi mi J Saçının teli için nelerden vazgeçemeyeceğimi bilmiyor o şimdi, başkasının elini tutuğu halde onu beklediğimi bilmiyor. Şu an kalbi başkası için çarpıyor, “sensiz olamam” diyor belki de o kıza, bilmiyor ki masal kahramanı benim onun. Bilmiyor ki, biz bir araya gelmeden, mutlu son yazılmayacak!

   Kalbim ve ben, hala seni bekliyoruz. Bir şeylerin çabuk farkına varmanı ve sana armağan edilecek bu kalbi kabul etmeni bekliyoruz. Çok gecikmesen artık, anlatılacak bir sürü hikâye birikti, senle masal olsak mı diyoruz?
J

3 yorum:

  1. Gelecekteki Sevgiliye Not... ILE

    Gecmisteki Sevgilinin notlari yani benim notlarim aynen pekisiyor..Kostururduk beni birakip giden sevgilim ile Mahmut Pasa yokusundaki kokereccilere, aksam evimize gittigimizde söminenin karsisinda onun arsizca cikolata yer iken bana adeta gel demesine ..Ama Gelecekte Sevgili !!!!
    Gecmisteki sevgili artik yok..Cünki o Melekleri bana tercih etti..

    Yaziniz güzel tebrik ediyorum..Güzel calismalar dileklerimle..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, kusura bakmayın geç cevap yazdım, meleğinizin de sizi bir yerlerden hala izlediğine ve bırakmadığına eminim, siz o güzel geçmişinizle sarılıyorsunuz geleceğe :)

    YanıtlaSil
  3. Bende geç yazdım sorun değil, siz dört gün, ben iki sene sonra, yinele yanıtınıza teşekkür ederim..

    YanıtlaSil