21 Mart 2014 Cuma

Geceleri Kalem Kağıda, Kul Yaradana Döner

    Hani geceleri şarkılar daha anlamlı gelir ya. Ne kadar açsan da o müziğin sesini vicdan hep onu bastırır ya hani. Kalem kağıda dökülür ya inceden, kul Yaradana dönmez mi? Kimle konuşuyorum ben? Kim bu aynadaki? Mezardaki kim? Unutma geceyi gören, güneşi bir daha görebilir mi belli değil. Her güneşin doğusu bir günahın artışı değil mi? "Hatasız kul olmaz", "Bunlar beyaz yalanlar" diyerek kandırdın yine kendini. 
    Allahım öyle korkuyorum ki..
    Fitneden, dedikodudan, birinin günahsız birinin günahını almaktan.
    Babaya bile güvenilmeyen devirde birilerine güvenmeye çalışmaktan ve yine yara almaktan..
    Sen karşımıza iyi kullarını çıkarmayı, bizi de o kullarının yanında yer almayı nasip eyle. 
    Siyahın içindeki bir damla beyaz gibi, yolunda dosdoğru olmayı nasip eyle Rabbim..

   Doğru olalım diyorum da, doğruluk kazanıyor mu ki?
   Burada olmasa da biri bizi izleyip takdir ediyor mu ki?
   Eğer öyleyse doğru yola devam, varsın kimse görmesin. Varsın herkes kötü bilsin, yanlış desin, tek bıraksın beni. İçimdeki bu huzuru koyan takdir ediyor demek ki. Allah katında bir yer edinmeyi, gönülleriniz de bir damla saygı görmeyi dilerim. 

    Şükür Rabbim..
    Verdiğine, vermediğine..
    Dermansız dert vermeyeceğine..
    Gün gelipte devran döneceğine..
    Şükür, Şükür, Şükür..

4 yorum:

  1. Şükretmek insanın en büyük erdemi. Şükredince insan doğruyu, yanlışı, eğriyi neyse onu daha iyi anlıyor. Bu hayatta, sadece kendisi olmadığını anlıyor. İnanırsan ve şükredersen Rabbin doğru insanları çıkarıyor karşına. Çok güzel bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Bereketli Günleriniz Olsun Nur Hanım Kelamınıza Yüreğinize Sağlık içtenlikle severek çok beğenerek soluksuzca okudum kelamllarınızı bize Düşen ALLAH razı olsun kalın selametlen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel duygular için ben teşekkür ederim. Sizden de Allah razı olsun, hayırlı günlere..

      Sil