6 Mart 2015 Cuma

8 Mart Kadınlar Günü Kutlu Olsun

Belkide Pamuk Prenses güzellik uykusu mahmurluğu ile koştu gitti prensin ardından..
Sonra mutlu olmadı belki,
Belki sonsuza kadar mutlu kalamadılar..

Külkedisi yani Cindirella,ayakkabısı bulundu ve puff.. Çok mutlu mu oldular yani?

Rapunzel o güzelim saçlarını kestirdi mi prensini bulunca?

   Çocukken bende çok mutluydum. Tüm hayatım bu masallara inanmakla doluydu. Öyle emindim ki, bir gün bir prens gelecek ve beni sonsuz mutluluğa götürecekti. En azından öyle olsun istemiştim. Tabi bunun olması için önce büyümek gerekiyordu.

  Öyle çok istiyordum ki büyümeyi, yasaklara öyle isyan ediyordum ki.
  Bana kimse söylemedi.. Büyüyünce annemin, babamın yok olacağını nasıl da düşünememişim? Şen kahkahaları ile babaannem gözlerimin önünde şimdi.. Ben sandım ki ben büyüyeceğim ama evren yerinde duracak. Sadece prens ve ben olgunlaşacağım ama yanımdakiler de hep yanımda kalacak.

Öyle olmuyormuş.. Bize işin o tarafını hiç göstermemişler meğer..
 
  Gel zaman git zaman ben büyüdüm, büyüdüm.. Duyduğuma göre beyaz atı olmasa da bazı prensler varmış, bazı kızları mutlu eden. İyice tutundum inandığım masallara..
  Sonra bir gün televizyonda "tecavüz",  "kadına şiddet", "gasp", "bıçaklama" gibi bir sürü yazı gördüm. Beklediğim prens ellerimden kayıp gitmiş gibi hissettim. Tüm prensleri atlarından indirmişler, onların yerini de adını hiç duymadığım insanlar almış gibiydi. Kadınlar ağlıyordu. Bir sürü Rapunzel, Külkedisi, Pamuk Prenses.. Hepsi, hepsi ağlıyordu..

  Oysa ben bir ağacın tomurcuklanmasıyla mutlu olan biriydim. Güneş penceremden sızınca taklalar atardım, bir kahve kokusuna yüzümde güller açardı. Eminim çoğu kadının açardı.
  İzin vermediler, izin vermediniz.. Oysa hepimiz ne çok bekledik sizi..

NOT
--- Bu 8 Mart gününde siz hala masallara inanan o küçük kadınların elinden tutun. Beyaz atınızı istemiyoruz, paranızı da . Sadece insan gibi muamele yapın, iki çift güzel söz söyleyin nolur..
--- Kadının kıymetinin bilineceği aydınlık yarınlara ve kadının kıymetini bilen tüm insanlara selam olsun. 8 Mart Kadınlar Günü Kutlu Olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder