22 Temmuz 2013 Pazartesi

Hayat Sahnesi Denilen Yerde Banada Bir Rol Verir Misin?

   Sizinde hayatın akışına kendinizi bıraktığınız o zamanlarda, uzunca dalmalarınız oluyor mu? Geçmişinizin film şeridi gibi gözünüzün önünden geçtiği yada gelecek hayalleriyle süslediğiniz henüz yaşanılmamış ama belleğinizde çektiğiniz, oynatılmak üzere beklenen bir sürü film..
   Bu sefer ki uzaklara dalışım bir film izlerken oluştu benimde. O oynadı, ben kendimi koydum başrole. Keşke dedim keşke bizimde hayatımıza böyle dostlar, böyle aşklar girse.. Tam hayattan kopacağınız, ben ne yapacağım dediğiniz o anda filmlerdeki gibi bir kurtarıcı.. Belkide bir "Sihirli Anne" fena olmazdı öyle değil mi? :) Ne yazık ki o sahneleri pek yaşamıyoruz, belkide hiç yaşamıyoruz. Ama ne güzel hayaller kuruyoruz değil mi? Bense daha realist oldum bu sefer. Hayatımı şu "zeka küpü" adı verilen rengarenk kareyi, renklerine oturtmakla uğraşırken buldum. 6 farklı renk içinde, laciverte takılmışım mesela. Tam onu yapacağım derken sarı mahvolmuş. Yada azıcık kırmızı oluşmaya başlamış. Şimdi ne alaka diyeceksiniz? Diyeceğim o ki hayatlarımızda böyle. Hepimiz lacivert, sarı yada artık hangi renkse onunla uğraşırken hayat bizim için ağlarını örmeye devam ediyor. O an için isyan edip düzgün gitmiyor diye şikayet ediyoruz, çünkü bir renk oluşturmak için diğerini mahvediyoruz. Aradan biraz zaman geçince anlıyoruz ki aslında başka bir renkte elde etmeye başlamışız, farkında değiliz.
   Evet, her günümüz mükemmel değil. Ama her günün içinde yüzümüzü güldürebilecek şeyler olduğunu görmeyi beceremiyoruz ne yazık ki. Gıpta ediyoruz, özeniyoruz, şikayet ediyoruz ama düzeltmek yerine hayatın bizimle uğraşmasına göz yumuyoruz. İkimizin de bildiği ve bütün bu filmlerin ortak noktasına dikkat etmelisin "İnanmak".
   Eğer bu yazıyı okuyorsan seninde hayatın bitmemiş demektir. Bugün ne olursa olsun, yarın için bir şansın var demektir. Belkide sen birilerini yüreklendirmelisin yada birileri seni kurtaracak bilemezsin. Ama hala hayatın devam ediyorken, yüzünü güldürecek bir şey yapmayı ve sevdiklerini de güldürmeyi unutma olur mu? Belkide birinin filminde başroldesindir yada senin başrol oyuncun gelecektir, bilemezsin.. Bir de unutmaman gereken son şey, o filmleri tekrar oynatabilirsin fakat gerçek hayatta şans eline bir kere geçecek bilmelisin.

7 yorum:

  1. okundu ve paylaşıldı:)yürekten hoş anlamlı bir yazıı . paylaşım için teşekkürler. NUR hanım ,yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. esas ben teşekkür ediyorum ilginiz ve beğeniniz için, sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  3. Akıcı tatlı yerinde devrik cümleli ne diyelim afiyet oldu akşam akşam..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. bende çok beğendim gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil