10 Nisan 2013 Çarşamba

Hala Vakit Varken, Erteleme Cümlelerini. .

   Söylemek isteyipte söyleyemediklerime ne demeli? Peki söylesem tesir eder mi? Kısmen eder belki, tabi karşındaki insana bağlı bu durum.
   Ben genelde en olumsuzu düşünen insanlardanımdır. Kendimi en kötüye alıştırırım, eğer sonuç iyi olursa daha çok sevinebilmek için :) Ama bu durum aslında o kadar da hoş değil. İçimde hep bir yerlerde anlaşılamama duygusu, acaba ben mi hata yapıyorum sorusu ile savaşmak inanın bana hoş değil. O kadar çok şey söylemek isteyipte yutuyorum ki bazen, iç sesim  o an "anlatsamda anlamayacak, sesim benden çıkıp, yine beni vuracak" diyerek içine ata ata volkan yaratıyor orada. Bir gün nasıl patlayacak acaba, bende merak ediyorum doğrusu :) Çok ince detaylarım var mesela, en ufak şeyi düşünür yorarım kendimi,  karşımdaki böyle olmayınca üzülürüm sonra kabuğuma çekilirim. Biri de bana ilk adım atsın isterim, birinin gizli öznesi olmak isterim. Gizliden gizliye birinin içinde ben olmak, daha sonrasında benim içimde de yer edecek biri.. 
    Bence dünyanın en kolay işidir tebessüm oluşturmak, yok etmekte öyledir tabi. İki tezat kavramda çok çabuk oluşur, fakat yıkımı kolay telafi edilemez. Yıktıktan sonra ise farzedelim ki düzeltmek istediniz bu durumu; çaba gerektirir, sevgi gerektirir en önemlisi ise mutlu sonla biteceğine inanılması gereken inançtır. Eğer bir işin sonunda olumsuzluk şıkkı koyarsanız, o iş emin olun iyi bitmez. Çünkü kalbi kırık bir insanı yeniden kazanmak dünyanın en zor işidir. Madem kırdınız, e azıcık çekeceksiniz ceremesini.
   Ve şunu asla unutmayın, her insan bambaşka bir dünyadır. Eğer yaşamak istediğiniz yeri bulduğunuza inanıyorsanız, bir dakika bile zaman kaybetmeye, bahanelerinizle geciktirmeye izin vermeyin. Çünkü bu geciktirme başkalarına fırsat vermektir, çünkü bu geciktirme sonucu pişmanlıktır, çünkü bu geciktirme mutluluğu ertelemektir. Bugünler varken mutlululuğu yarınlara ertelemeyin, zaman çabuk geçiyor. . Şimdi sevme zamanı! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder