10 Kasım 2013 Pazar

Unutmuyoruz, Bir Çaresini Buluyoruz..

   Yine tam 00.00 vurmuşken saatler, yine dibine kadar hayallerde ve düşüncelerdeyken, yine şarkıların bin kat daha anlamlı, can yakıcı olduğu saatlerde birden dökülen cümlelerdir az sonra okuyacaklarınız..
   Kulağımda kulaklık hesapta ders çalışmaya çalışıyorum nerdee.. Bir anda farkettim ki "Sertab Erener - Unutursun" şarkısı ile depresyona girmişim, bir an ise "Bir Çaresi Bulunur" ile umut doldurmuşum ceplerime. İnsanların ruh halleri de aslında bu iki parçaya benzemiyor mu sizcede? Peşpeşe çaldılar fakat çok ayrılar. Birden hüznün dibini yaşattılar, birden umut serpintileri yağıştırdılar.
   Önce unutamamın verdiği acıyı yaşattı, zamanla unutsun dedi. Sonra sesinde hala söylemediği sözler olduğunu, her şeyin bir çaresi olduğunu söyledi. İnsanlar unutmuyor dostlarım ne yazık ki seni kandıramayacağım. Sadece bir zamanlar çok önemli şeyler zamanla zihninde geriye gidiyor. Sen unuttum sanıyorsun ama öyle olmuyor işte. Bir gün bir bakmışsın çat! aklına düşüvermiş o "unuttum" dediklerin.
Unutmuyoruz dostlarım, sadece yaşamak için bir neden arıyoruz. Unutmak için uğraştığımız her ne varsa, yokmuş gibi yapıyoruz. "Benim bundan önce derdim yok muydu?" düşüncesi ile başka amaçlar bulmaya çalışıyoruz. Tekrar gülmek için uğraşıyoruz ve daha aklınıza gelebilecek milyon tane uğraş..
    Ama anlayacağınız o ki hepimiz zamanın nankör kollarına kendimizi atıyoruz, sırf o an iyi olmak için. Sırf "unuttum, yokmuş gibi yapıyorum, mutluyum" diyebilmek için. Aslında nankörlüğü biz kendimize yapıyoruz, bu yazıyı bile okurken aklına düşmeyecek mi unuttukların? Hani unutmuştun mu? :) Sesi güzel kadının da dediği gibi;
     Unutmuyoruz, Bir Çaresini Buluyoruz..

8 yorum:

  1. Hernekadar aci olsa da unutamamak, bence unutmamaliyiz da zaten. Bir zamanlar mutlu etmemismiydi yasadiklarin? Gulusu, kokusu, gozleri, saatlerce dusmemismiydi aklimiza? Neden bizi birzamanlar mutlu eden seyleri unutalim ki... Hersey'i hatirlamak lazim, ihanetleride, mutluluklarida. Cok guzel yazmissin:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sizin yorumuz da renk katmış, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Unutmak ve unutulmak işte bütün meselede bu degilmi.
    Unutmak istenen her neyse ,elbeteki unutulacaktır ,lakin UNUTULMAK ise en zor kabul edilen dir..
    Zira iyi ,güzel, kötü , ne yaşanmış ise unutulsa bile ilerde mutlaka hatırlanacaktır.
    sebeb te bulunsa unutmak için ,yaşanması gerekenler ve gerekmiyenler yaşandıgı için unutmak zor olacaktır..
    En iyisi arada hatırlamaktır geçmişteki UNUTUKLARIMIZI
    Bir daha aynı duruma düşmemek için...Saygılar..
    Tebrikler çok iyi yazmışsınız elinize kaleminize saglık..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Hüseyin Bey :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel.yuregine saglik. Bu blogspotu nasi yapabilirim. Benim de yazilarim var yayinlamak icin.

    YanıtlaSil