18 Aralık 2013 Çarşamba

Kadın Kulağıyla, Erkek Gözüyle Sever..

   Bu hafta okulumda düzenlenen Cem Öğretir Etkili İletişim/Diksiyon ve Beden Dili adlı programda bir cümle geçti ki, bunu sizle paylaşmasam olmaz blog canlar :)
   Cümlemiz şu "Kadın kulağıyla, Erkek gözüyle sever." Bilmem siz bu yargıya katılır mısınız? Ama ben notlarımın en başına büyük harflerle tutuşturdum bunu. Doğruydu çünkü, sevildiğini söylese eksilmez ki insan. Söyle be evladım duymaya ihtiyacım var işte.
  - "Ama ben göstermeye çalışıyorum kii",
  - "Yok oraya buraya gitme, kıskanırım kii",
  - "Mini giyme millet bakar, laf eder" demekle olmuyor o sevgi sözcükleri..
  Tabi ki onlarında yeri ayrı, yeri geldi mi denilecek denmeli de zaten, kıskanılmakta bir ihtiyaç. Genelde çok görürüm sosyal medyada bir de bayan olarak ben cevap vereyim sizlere. Kadınlar Ne İster? sorusunun tek cevabı var kardeşim; ilgi, ilgi, ilgi. Dünyanın en meşgul adamı olun, isterseniz de en aylak gezeni. Bir kadına günaydın yazın, öğle arası nasılsın diyin, gece yatmadan da iyi geceler. O kadın size dünyaları verir. Verir eminim, çünkü bende bir kadınım. Tamam erkeksiniz, tamam çalışıp ev geçindirmek zorundasınız anlıyoruz amma velakin bu sizi iki çift kelamdan mahrum bırakamaz. Kadın bir bekler, iki bekler, üç bekler. Geldiğinde ise avucunu yalamanı görür öylece gider.
   Artık "ama ben işte çok yoruluyorum, sende biraz beni anla" bahanelerini de geçin. Gayet modern bir çağdayız kadınlarda çalışıyor cicim :) Akşama seninde gönlünü hoş ediyor, bir de çocuk varsa sorma gitsin. Anlayacağın kadının alnına yazılmış kölelik platformu geride kaldı. Azcık elinizi taşın altına koymayı öğreneceksiniz ne yazık ki. Kadınlarda akıllandı yok öyle 18 yaşında "aşık oldum, ben kocaya kaçıyorum" masalları.
   Ki akıllanmak zorunda bırakıldık günümüz şartları gereği. Malesef aşkla karın doymuyor arkadaşlar, kalpten önce mantığa bakılıyor, - kusura bakmayın ama gerçek - bazen cebinizde ki paraya bile bakılıyor.
   Böyle bir dünyada gerçek sevgiyi tatmak istiyorsanız, siz biz pembesi, beyazı olmadan yalansız aşkı söyleyin, biz de size uygulamalı gösterelim olur mu?
   Bu yazıdan sonra söyleyin bari. Sevgiyle kalın,
   Hoşça kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder