20 Aralık 2013 Cuma

Umudum her zaman bakidir ama Zaman kısa, Ben yorgunum, Yol uzun..

İki kelimeyi bir araya getiresi yoktur ya insanın.. Hani bazı zamanlar sadece gözlerinden anlaşılmak ister ya işte şu an o zamanlarımdayım.
   Kıskançlıklar, tripler, birbirinden arama bekleyenler ama arayamayanlar daha milyon tane insan duygusu var. Fakat benim bunlarla uğraşacak gücüm yok pardon kelimenin doğrusu inancım yok olacaktı. Bir insan sizi seviyorsa arar, sevmiyorsa aramaz bu kadar basit. Araya gururu koyan, öncelik koyan adamın sevdiğine inanmıyorum ben. Madem öyle “seni seviyorum” kelimesi de böyle hunharca tüketilmesin lütfen.
   Söylemesi kolay, uygulamaya gelince sorumluluğu ağır olan bu iki kelime artık sakız gibi herkesin ağzında. Bence “seni seviyorum” demesin bir adam ama onun dışında her şeyi desin kafi. Bir mesaja geç cevap yazdığım da “neredesin sen?” desin, “yemek yedin mi?” diye sorsun. Duştan sonra hiç sevmem saç kurutmayı ama o hasta olacağım diye bunu bana yaptırsın. Gün içerisinde dakika başı konuşmaya gerekte yok. “Şu an işim var ama bu seni düşünmeme engel değil” desin kafi.
   Ama önce seni seviyorum deyip, bunların hiç birini yaşamadan trip yapıyorsa –hele ki erkeğin triplisi hiç çekilmiyor- boşverin. Ciddiyim, koşarak uzaklaşın o insandan. Bir kere başladı mı olmuyor çünkü, enerjini tüketecek belli. Kusura bakma da kimsenin nazıyla uğraşacak halim yok, kız dediğin naz yapar. He bir de şu lafa uyuz oluyorum “ben böyleyim, değişmem”. Ben sana “yemek yemeyi bilmiyorsun, olmamış bu, baştan anlatıyorum bu çatal” diyemem ki. Sen onu zaten öğrenmişsin bizim bahsettiğimiz değişim bu değil.
   Bitter çikolatayı sevmem ama sen bunu bilmeden veya unutarak alıp gelmişsen, sırf mutlu ol diye yerim onu. Sevgi budur. Değişmek budur işte, sen o an o insan için yemem diyeceğin şeyi yedin. İstediğimiz bu lütfen abartmayın.
   Anlayacağınız bu kafa yapısına sahip insanlar çevremde olmasın, benim derdim kendimi aşmış inan bir de seni ekleyemem. Eğer sevelim, gülelim diyorsan amenna. Ama yok o benim peşimden koşsun, vay efendim onunla nasıl konuşursun diyipte kendinize çeki düzen vermeyecekseniz, işte kapı işte sapı.  . .
   Demek istediğim milyon tane söz var bu konu üstüne ama kısa kesip güzel bir sözle noktalıyorum, umarım mesaj alınmıştır. “Umudum her zaman bakidir ama zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun...”

/Abdürrahim Karakoç

*Yazı bana ait, sadece ismini belirttiğim arkadaşın güzel sözünü kullandım, hoşça kalın :) 

2 yorum:

  1. Cok guzel aciklamissiniz sevhiyi keske her seven boyle olsa amaa nerdee

    YanıtlaSil
  2. ne demek umudum her zaman bakidir

    YanıtlaSil