9 Mart 2013 Cumartesi

1 Kadın 1 Erkek Klişeleri :)

   Şimdi diyeceğim o ki, hepimiz şu cümleyi muhakkak kurmuşuzdur. "Abi nerede sorunlu var beni bulur zaten, bak efendime söyleyeyim Ali'ye yada Ayşe'ye (artık cinsiyet neyse işte) o kadar çektiriyor ama.. neden bizi bulmaz böylesi?"
   Birincisi canım benim o seçimler senin seçimin hani hatırlatmak isterim, sonradan bu beğenmemezlik, bu şikayet nedendir? Madem beğenmiyordun neden kızı yada erkeği işte hayatına soktun ki. İkincisi ise o taktikler herkesde uymuyor malesef. Yada o taktiklerin tutacağı insanlar henüz bizi bulmamışta olabilir yani :) Şuna katılmak gerek hepimizin en büyük hatası, değiştirmek fakat o değişimi bekleyecek sabrıda gösterememek oldu. Burada iki hata var. Bunlardan biri, karşındaki bilmem kaç yaşına gelmiş değişimi imkansız kabul etmek gerek, ikincisi ise hadi karar verdiniz özverili bir şekilde değişeceksiniz ki buna aslında fedakarlık denir o zaman bir hatada silmek niye arkadaşım? Şıp diye büyülü bir hareketle değişmez ki insan yada hata yapmadan öğrenemez ki doğruyu. Hemen ardından klişe sözler gelmeye başlar. "Sen zaten değişmezsin, biz böyle yapamayacağız galiba ve son olarak ise sen benden daha iyilerine layıksın." Ulan insan evladı, ben senden daha iyisini istesem zaten sana gelmem :) Hayır madem senden iyisi var onu gösterde öyle git madem, gider ayak faydan dokunsun. Ne yani okuyucum haksız mıyım? Hepimizin iç sesi bunlar kendimizi kandırmayalım şimdi. En sinir olduğum ki muhakkak çoğumuzda vardır yine bu, "Kaçan Kovalanır". Ne biçim bir kuraldır, hiç uygulayamadım ya ben. Ben trip atıyorsam, kavga ediyorsam şükret bence çünkü esas bir kadın susarsa olanlar olur! Susan kadın varya öyle bir intikam senaryosu çizer ki, geri döndüğünde- ki susuyor ya meraktan soracaksın illa halini-, vay haline canım benim. Her iki türlü de yiyeceksin paparayı, bence sıcağı sıcağına yap. Çünkü siz erkekler zaman geçsin, sakinleşsin düşüncesindeyken; biz kadınlar ise "adama bak trip atıyorum bide beni aramıyor, o görecek ama!" havasındayız. Ah birde en yakın arkadaşlarımızın ilişkisinde karşı cins ilgide kusur etmezse, of diyorum kurar da kurarız.
   Netice olarak sevgili okurum, sen sen ol büyük konuşma ve en önemlisi ise karşındaki insanı o olduğu için sev, değiştirme onu, yalın haliyle sev. Ama şu da bir gerçek ki, illa insanoğlu bir kusur bulur ya işte o zamanlarda da sabırlı ol ve zamanla bekle onu. Son olarakta asla ama asla o izlediğin filmlerdeki gibi bir ilişki bekleme, ben çok bekledim yani yok olmuyor anacım. Bari sen uğraşma, bir umut olsun içinde ama sen onu azalt yani :) Eğer bir ömür geçirmek istediğiniz insan yanınızda fakat kusurları varsa, var gücünüzle birbirinize şans tanıyın. Çekip gitmek en kolayıdır, siz bir kerecik olsun zor olanı uygulayın. Yinede olmadı mı? O zamanda "denedim" demenin ve vicdan rahatlığının keyfini yaşarsınız hiç değilse.
   Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle, esen kalın, hoşçakalın sevgili okur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder