2 Mart 2013 Cumartesi

Dışardan nasıl görünüyor bilmem ama içerisi karmakarışık aslında!

 Ben her zaman mutlu sonlara inandım. Ne bileyim herkes mutlu olsun istedim, peri masalları gerçek olsun istedim, hiç bitmeyen dostluklar olsun istedim. Sanırım bunlar hep izlediğimiz filmlerin suçu. Kötü son görmedim ki ya da konusuz bir film görmedim. Ben o filmlerde kadınları güçlü gördüm mesela. Peki ya ben?
  Dünyanın en dışa dönük insanı gibi görünsem de, tam anlamıyla içe dönük bir insanım diyebilirim. öyle bir hayal dünyam, öyle bir iç dünyam var ki anlatılmaz yaşanır. Şimdi ise burada kelimelere dökmeye çalışıyorum. Öncelikle o yönetmenlere, senaristlere sesleniyorum ki; "Hayır arkadaşım güçlü kadın var evet ama yarasını içine atan kadındır o! Sen onu birde kendisiyle başbaşa kalınca gör." Bir kere hiçbir kadın yoktur ki duygusuz olsun. Kalbine dokunulmayan kadın vardır ama.
 Benim hakkımda bu zamana kadar "dışardan çok güçlü görünüyosun, çok olgunsun, neşelisin, dinamiksin, dilin sert" vs. şeyler söylenir. Çok az kişi bilir ki kırılganım, alınganım, kendi iç dünyamda kurar da kurarım, kafamda ne entrikalar var ooo anlatsam burda roman olur.Umursamaz görünürüm ama nerde, kimse anlamaz tutupta bunu mu taktın kafana diye düşünmez yani acayip ince düşünürüm. Hoş bir şey  mi diye sor şimdi bana. Hayır değil biliyorum ama engel olamıyorum, bir olabilsem zaten.. Tabi hal böyle olunca bende kendimi bir amaca adadım bu da tabiki okuduğum bölüm işletme ve hayalim Sabancı. Okuyanlar "uçuk hayal işte" diyebilir ama "hayal canım adı üzerinde, bedava hayal kurmak sizde deneyin" diyorum bende. Amaçsız insan mı olur ya hayalsiz, sap gibi yaşayan insan mı olur. Nedir yani bir kadının amacı sadece evlenip, çocuk doğurmak mı? Kesinlikle hayır! Neyse dağılmasın konumuz.
  Gel gelelim ben böyle derslerimle kafayı bozarken, etrafımdaki umursamaz insanlara da ayrı bir gıpta ile bakıyorum. Aklım çıkıyor alttan ders kalacak diye adamın umrunda değil. Çünkü benim sorumluluğum var arkadaşım, çünkü benim babam öpücükle almıyor o paraları. Uzatmadan okul bitmeli diye sıkarken kemerleri, bizim Türk insanı damga koyuyor tabi "İnek" diye. Eğer bir insan bir amacı için, hayata tutunmasını sağlayan bir amaç için hem de, ailesi için en önemlisi de kendisi için çalışıyorsa (benim gibi) ve bunun adı ineklik oluyorsa, kabul arkadaşım ben ineğim! Ve sırf o hayal için de her şeyden vazgeçerim, güçlüde görünürüm, dik dururum. Siz buna umursamazlık dersiniz belkide. Hayır! Şunu asla unutmayın gülen bir yüzün arkasında neler vardır bilemezsiniz, dili sert dosdoğru konuşan insanlarında bir vicdanı var, bir kalbi var bilin istedim. Anlayacağınız o kuvvetli insanların da sizden farkı yok, sadece maskeleri var. Sadece onlara adım atarsanız, maskenin arkasındakileri görürsünüz. Onları tanımaya çalışın çünkü her insan bambaşka bir dünyadır bunu asla unutmayın. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder