18 Mart 2013 Pazartesi

Metin Bozkurt benim için yazdıııı :)

Kaderin Cilvesi

    Kaderin cilvesi işte.. Bazen insanı yanlışa sürükleyip, doğru olanları kaybettirir. Bazen de tam tersi olur. Yanlış olandan kurtulur, doğru olanları kazandırır.
    Öyle bir cilveleşir ki seninle bazen, insanı hayata küstürür. Yılbaşı gecesi en sevdiğini yanından alır. Ondan sonra da ”hadi bakalım bundan sonra sana yılbaşı falan yok” der. Senin için her senenin başı, aslında bir son gibidir. Etrafındaki herkes gülüp oynarken, sen sevinemez, mutlu olamazsın. Mutlu olursan kendini suçlu hissedersin. Asıl cilve buradadır işte. Mutlu olmaktan korkarsın, kaygı duyarsın.
    Tabi bazen de güzel cilveleşmek ister seninle. Hep kötü olacak değil ya. Yorgun ve kırgın olduğun bir zamanda, karşına çıkarır yeni arkadaşlar. Yerde sendelerken, elinden tutturur. Tam pes edecekken yetişir. Öyle oldu yine. Nur çıktı karşıma. Yazmayı tekrar sevdirdi bana. Kötü günümde yanımda oldu, destek oldu. Dertleştik, içimizi açtık birbirimize. Gece uyuyamadığında ninniler okudum ona. 23 yaşımda ilk kez birine ninni okudum, daha doğrusu yazdım. Yüzümü güldürüyor, destek oluyor. Bu cümleleri yazmamın sebebidir kendisi.
    Cilveleşti bizimle kader işte. Memleketimizde denk gelemedik bir türlü ama ufacık Bartın bizi buluşturdu. İlerde iki başarılı yazar olup, bu tanışıklığı devam ettirmek istiyoruz. Amma iyi olur değil mi (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder